Klantenservice

Bestellen en verzenden
Wij versturen al onze pakketten met PostNL. Meestal verwerken we bestellingen die voor 17.00 geplaatst zijn dezelfde dag nog (met uitzondering van het weekenden en feestdagen), mits wij alle producten van je bestelling op voorraad hebben. Mocht er een langere levertijd zijn dan word je altijd op de hoogte gebracht hiervan.
Privacy en beveiliging
Jouw gegevens en jouw veiligheid staan bij ons als nummer 1 op de lijst. We vinden het dus heel erg belangrijk dat jij je veilig voelt en ons vertrouwd met jouw bestelling. We hebben op de achtergrond diverse veiligheidsmaatregelen genomen die ons erbij helpen om dat voor elkaar te krijgen. Ook zijn er maatregelen genomen die je wel zelf kan controleren. De eerste is het groene slotje in de adresbalk. Dit staat voor een beveiling op de site en dat jouw gegevens versleuteld op zullen worden geslagen. Een andere zichtbare beveiling is ons keurmerk. Hiermee heb je de bevestiging dat wij ons netjes aan de wet zullen houden die is voorgeschreven voor webshops. Je kan ook controleren of wij hem echt mogen voeren en dat kan je doen op Stichting Webwinkel Keurmerk
Retouren en garantie
Het kan natuurlijk voorkomen dat iets niet naar verwachting is geweest en dit geeft jou het recht om binnen 30 dagen aan te geven dat je je bestelling terug wil sturen. Mocht je dit willen doen dan ben je niet verplicht om een reden op te geven, maar we zouden het wel kunnen waarderen als het om de kwaliteit van een product gaat. Zo kunnen we dat gebruiken om ons assortiment te verbeteren.
Garantiesituaties zullen altijd per situatie afgehandeld worden, maar altijd naar tevredenheid van alle partijen. Wel zullen wij altijd vragen naar foto's van de schade.
Bestellen
Het makkelijkste is via onze webshop. Zo staan alle gegevens bij elkaar en kunnen wij je, naast bankoverschrijving, ook iDeal, Paypal, Banccontact en creditcards aanbieden als betaalmiddel. Werk je liever via een medewerker dan ben je altijd welkom om ons contactformullier of info@heroictales.nl te gebruiken om je bestelling te doen. Dit werkt ook het beste als het gaat om artikelen die je niet bij ons in de shop ziet, maar wel graag bij ons zou willen bestellen.
Prijzen en Acties
Regelmatig hebben wij acties voor onze volgers op Facebook of voor de mensen die ons volgen via de nieuwsbrief naast de acties die je op de site ziet. Het is dus altijd de moeite om ons in de gaten te houden via Facebook en/of nieuwsbrief. De ene keer lukt dat beter als een andere keer natuurlijk, maar wij proberen altijd onze prijzen net wat lager te houden dan onze concurrent. Zie je een prijs die eigenlijk te mooi is om waar te zijn dan kan je het zijn we een foutje hebben gemaakt met de prijs. In dit soort gevallen kan het zijn dat we de prijs aan moeten passen, maar waar het kan gunnen we de deal en zullen we de bestelling op die manier door laten gaan. Kortom typ-, druk- en prijsfouten zijn voorbehouden.
Bestellingen volgen
Heb je een account aangemaakt bij onze shop dan ben je altijd in staat om je bestellingen te volgen. Dit is (nog) niet heel gedetaileerd, maar je bent altijd welkom om via info@heroictales.nl navraag te doen wat de status precies is van je bestelling.
Aanpassen van je gegevens
Ben je verhuisd of wil je iets anders aanpassen aan je account dan kan je dat allemaal eenvoudig zelf aanpassen zodra je jezelf hebt ingelogd in je account.