Terugbetaling Billink en credit card

In verschillende soorten gevallen is het noodzakelijk om een terugbetaling te doen. Het meest bekende voorbeeld is na het terugsturen van een product. Wij proberen zoveel mogelijk de orginele betaalwijze te gebruiken. Bij bijvoorbeeld iDeal, Paypal of bankoverschrijving is dit eenvoudig geregeld.

Bij Billink of credit cards leen jij het geld en logischerwijs krijg jij hierdoor een factuur binnen. Bij een terugbetaling kunnen wij dit niet direct voor jou aan Billink / credit card terugbetalen. Wij zullen dan altijd jou het terug te betalen bedrag overmaken via bankoverschrijving, zodat je met dit bedrag de rekening van Billink / credit card kunt betalen. Heb je de rekening van Billink of credit card al betaald, dan is jouw bankrekening weer aangevuld met het bedrag dat je ons oorspronkelijk moest betalen. Zo ben jij netjes terugbetaald en heeft Billink / credit card zijn uitgeleende geld terug.

  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor tijdig betalen van deze rekeningen. Boetes voor te laat betalen of andere soortgelijke kosten zullen wij daardoor niet vergoeden. 
  • Indien je gebruik wil maken van bovengenoemde betaalwijzes ga je akkoord met terugbetaling via bovengenoemde wijze.