Veelgestelde vragen

Waarom zie ik geen bestelbevestiging of track en trace mail?

Ondanks alle moeite die wij doen, in samenwerking met diverse partijen, komen deze mails regelmatig in de spamfilters terecht. Is onze mail daar terechtgekomen dan adviseren wij om ons als veilig te markeren. Daarmee zul je toekomstige mails netjes kunnen ontvangen. Zijn ze niet in je spamfilter belandt? Stuur ons dan een mail of Whatsapp en wij zullen proberen na te gaan waar het probleem zit.

December 2019: De server van KPN, met o.a hetnet.nl , kpn.nl , kpnmail.nl, stuurt momenteel onze mails terug naar ons. Mailadressen die op deze manier eindigen kunnen geen mails van ons ontvangen. Wij doen onze uiterste best om dit op te lossen. Heb je vragen of wensen dan zijn ze ook welkom via Whatsapp.

Wat is een pre-order?

Vrij vertaald betekent dit "vooruit bestellen". Deze producten kunnen we al wel aanbieden, maar zullen pas op een latere datum naar jou toe gestuurd kunnen worden. De meest voorkomende reden is dat dit product nog geproduceert moet worden door de betreffende fabrikant. Bij dit soort producten raden wij sterk af om "achteraf betalen" (Billink) te kiezen. Deze verwacht dat ze 2 weken na bestellen jouw betaling mogen ontvangen en meestal zijn de pre-orders dan nog niet beschikbaar.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland: Als je bestelling kleiner is dan €60 dan zijn de verzendkosten €4,95 per zending. Bij €60 of hoger zal de verzending gratis zijn.

België/Deutschland: Als je bestelling kleiner is dan €60 euro dan zijn de verzendkosten €8,50 per zending. Bij €60 of hoger krijg je een korting van €5 op je bestelling en compenseer je zo de verzendkosten.

Heb je meerdere dingen besteld en is niet alles op voorraad dan kunnen wij de producten die wel op voorraad zijn wel alvast naar je toe sturen, maar zijn wij genoodzaakt €4,95 verzendkosten in rekening te brengen.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Bestellingen kunnen alleen opgehaald op een PostNL servicepunt van jouw keuze. Je krijgt tijdens het bestelproces de mogelijkheid om dit PostNL-punt te kiezen. Verzendkosten zullen niet veranderen. (Let op dat het pakket maar 1 week beschikbaar zal zijn op het PostNL-punt)

Ook kunnen bestellingen worden afgehaald op evenementen waar wij aanwezig zijn (vb FACTS, Antwerpcon en Dutch Comic Con). Verder zal afhalen niet mogelijk zijn.

 

Ik heb geen bestelbevestiging of track en trace ontvangen. Wat nu?

Het gebeurt wel eens dat onze mails in de spam filter terecht komen. Controleer deze en markeer ons als "veilig". Je zult hierna dan netjes de track en trace mail ontvangen zodra wij jouw bestelling hebben verstuurd.

 

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Tijdens het betaalproces krijg je de keuze hoe je wil betalen. Onderaan is ook de mogelijkheid beschikbaar om een kortingscode in te vullen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij gebruiken jouw gegevens alleen voor praktische zaken, zoals het versturen van jouw bestelling, om contact met jou op te nemen als dat nodig is of om jou onze nieuwsbrief te kunnen sturen als je jezelf hebt ingeschreven hiervoor.  

Hoe gaat Heroic Tales om met de cookiewet?

Vanaf 5 juni 2012 geldt er een Telecomwet, beter bekent als de "cookiewet", deze zorgt ervoor dat websites toestemming moeten vragen om cookies te mogen plaatsen op jouw computer. De uitzondering hierop zijn de cookies die een website funtioneel maken (voorbeelden: het laten "onthouden" van jouw wachtwoord en het "onthouden" van de artikelen in jouw winkelwagentje) . Wij van Heroic Tales gebruiken uitsluitend deze functionele cookies. Hierdoor hoeven wij geen toestemming te vragen om cookies te plaatsen.