Retour

 

Het kan gebeuren dat een product niet aan je verwachtingen voldoet en dat je het terug wil sturen. Dat kan natuurlijk, binnen 14 dagen na ontvangst, want dat recht heb je en wij zullen je hier graag in begeleiden. Wij zullen het betaalde bedrag binnen 14 dagen aan jou vergoeden en, waar het kan, dezelfde manier van betaling gebruiken. Wel is het ons toegestaan om te wachten tot wij de teruggestuurde artikelen in goede orde hebben ontvangen of dat er bewijs is geleverd dat de artikelen onderweg zijn. Wij hanteren geen administratiekosten en spreekt het voor zich dat je geen kosten hoeft te betalen voor het terugstorten van je betaling.
Let wel op dat het product, waar dit van toepassing is, ongebruikt is en dat wij graag de orginele verpakking, waar mogelijk, terug ontvangen.

Voor onze administratie willen wij je vragen om de ons RETOURFORMULIER te downloaden en ingevuld mee te sturen, zodat je ons op deze manier helpt om jouw retour vlot af te kunnen handelen.

 

Wil je meer informatie over herroepingsrecht dan vind je dat in onze algemene voorwaarden.

 

 

Garantie

 

Ook kan het gebeuren dat dingen eerder kapot gaan dan dat je zou mogen verwachten. En of dat nu is door transport, fabrieksfout of normaal gebruik hier moet een passende oplossing voor komen.

Omdat elke situatie weer anders is willen we je vragen om ons te laten weten wat er is gebeurd. In de meeste gevallen zullen we ook vragen om foto's en raden dan ook aan om deze meteen met je melding mee te sturen, zodat we de situatie ook sneller voor je op kunnen lossen.

 

Klachten

 

Gelukkig krijgen we deze niet vaak, maar elke klacht nemen wij zeer serieus. Het oplossen van jouw klacht is dan ook hetgene wat we zullen doen, Graag vragen wij je dan ook ons je klacht te laten weten via ons CONTACTFORMULIER of via info@heroictales.nl. Wij zullen altijd binnen 2 werkdagen (uiterlijk 14 dagen) reageren op je klacht en met jou samenwerken om zo tot een passende oplossing te komen waar iedereen mee eens is. Mochten wij, om wat voor reden dan ook, meer tijd nodig hebben om actief met jouw klacht aan de gang te kunnen zullen wij dit ook laten weten.

 

Mocht je dit niet willen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer de klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.