Opgelet!

- Op 21 en 22 november zullen wij geen pakketten versturen. Natuurlijk is het wel ons doel om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken.

- Gedurende Dutch Comic Con (23 en 24 november) zullen veel producten (uit)verkocht raken en zijn wij niet in de mogelijkheid dit tijdig aan te passen in de shop. Wel proberen wij online bestellingen voorrang te geven door artikelen van tafel te halen.

Is jouw artikel tijdens Comic Con uitverkocht dan proberen wij jou zo snel mogelijk te informeren.

Verzendkosten

Veel shops bieden gratis verzending, maar de kosten van verzending zijn dan ingebakken in de artikelen. Als je dan meer als één artikel bestelt dan betaal je meer dan nodig en dat vinden wij niet helemaal eerlijk. 

Wij houden het graag transparant en het berekenen van verzendkosten hoort erbij. Nu ben je naar deze pagina gekomen om meer informatie hierover te vinden en hieronder het overzicht:

Verzendkosten:

Binnen Nederland:

Bestellingen tot €60 --> €4,95

Bestellingen vanaf €60 --> gratis

 

Naar België / Deutschland:

Bestellingen tot €60 --> €8,50

Bestellingen vanaf €60 --> €3,50

 

Andere landen: op aanvraag

 

Track en Trace:

Eigenlijk is track en trace niet meer weg te denken en dat gaan wij dus ook niet doen. Wij hebben de informatie om een pakket te volgen, in zijn weg bij PostNL naar het door jou gekozen adres, en delen deze graag met jou via een automatische mail. Daarbij maakt het niet uit of het naar jouw eigen adres gaat of naar een PostNL-afhaalpunt. Met de track en trace code kun jij ten alle tijden zien waar jouw pakket zich bevindt. Heb je geen code ontvangen? Kijk dan eerst even in je "ongewenste mail", want regelmatig vergeten mensen hier te kijken. Is daar ook geen code binnen gekomen neem dan zeker contact op met ons via mail of Whatsapp. Wij zullen op dat moment kijken wat er aan de hand is en informeren jou hier dan graag over.

Levertijd:

Ons streven is om alle bestellingen die voor 16.00 u geplaats en betaald zijn (voor meer informatie zie betaalmiddelen) dezelfde dag nog te versturen. Dit lukt ons in vrijwel alle gevallen, maar mocht het onverhoopt niet lukken dan zetten wij de bestelling dezelfde dag nog klaar om de volgende werkdaghet pakket in de handen van PostNL te krijgen. Mocht er een uitzonderlijke situatie zijn dan sturen wij een mail met uitleg wat er aan de hand is met jouw bestelling.

Nu is het aan PostNL en deze leveren in de meeste gevallen de volgende dag. Lukt dat niet dan heeft PostNL het streven om jouw pakket binnen 48 uur op het juiste adres te krijgen, maarkan hierin geen garanties bieden. Dit soort situaties doen zich vooral voor in de aanloop naar Sinterklaas en Kerst.

Niet al onze producten zijn op voorraad. Levertijd hiervan is dan altijd later. Hoeveel later is per product / moment anders. Wil je weten wanneer je een product mag verwachten dan kan je ons altijd mailen, zodat we dit voor jou na kunnen kijken. Het product kun je wel alvast reserveren door een bestelling te plaatsen alsof hij gewoon op voorraad is.

Tijdelijke aanpassingen van verzendtijden zullen wij aankondigen op onze Facebook-pagina.

 

Bestelling volgen:

Via je account ben je in staat te zien om te zien wat de status van je bestelling te zien. Dit is alleen een beperkt overzicht. Wil je meer informatie dan is je mail altijd welkom en voorzien wij jou graag van een antwoord,

PostNL:

Voorheen deed PostNL meedere afleverpogingen, maar sinds oktober 2019 is dit geschrapt. PostNL biedt het pakket één maal op het afleveradres (of buren) aan, daarna dan gaan pakketten voortaan naar een PostNL-punt in de buurt. Ook is er nog een andere wijziging in werking getreden en dat is hoe lang het pakket op zo'n PostNL-punt blijft liggen. Dat was 2 weken, maar doordat mensen het meestal binnen 3 dagen al afhalen hebben ze deze dienst naar 1 week teruggebracht. Wij adviseren dan ook goed op te letten tijdens het bestelproces waar en wanneer je het pakket goed in ontvangst zou kunnen nemen.